vrijdag 19 oktober 2007

Ode aan HB

Hellboy is een held. Dat bewijst hij keer op keer.
Hij stuurde ons het verkeerde, loodzware boek Statistiek op van het eerste jaar, maar maakte het ruimschoots goed met het toezenden van de juiste literatuur en software.
Daarnaast slaagde hij er nog in om deze heilige blog te hacken!

ODE AAN HELLBOY!
...hij mist ons en verveelt zich stééndood in Gent...

Geheel terzijde... Het volgen van statistiek op afstand is toch niet zo gemakkelijk als we hadden gehoopt! We kunnen uit de slides niet erg veel opmaken, hebben de verkeerde versie van SPSS en de deadline nadert met rasse schreden. Bovendien werd ons via mail gezegd dat het volgen van statistiek van op afstand een `facultaire gunst´ is (ik, van mijn kant, heb een andere definitie van het woord `gunst´. Waar is de `gunst´ als we alles zelf moeten uitzoeken met alleen het materiaal dat de Gentse studenten krijgen, zonder echter de lessen te kunnen bijwonen?). Ze weten dat het erg moeilijk is voor ons, verzekeren ze ons, maar het is niet mogelijk om meer uitleg te geven dan deze die op de slides staat. Tienwerf hoera voor Universiteit Gent!! Wij hebben alvast een Skypedate geregeld met onze heldinnen in Toulouse Sarah en Anaïs (`de schijf´). Dank ook aan Hellboy die ons van op 2000-of-zo kilometer afstand ook bijstaat. Als laatste gaat onze dank uit naar Jezus, die stierf voor onze zonden.
W

4 opmerkingen:

HellBoy zei

Eindelijk erkenning :-)
Ja, ik mis jullie idd verschrikkelijk!

Guillaume in Firenze! zei

Heren, hadden jullie maar voor politieke gekozen enige tijd geleden... Dan waren jullie nuttigere aan het doen ipc statistiek zoals bv cappuccino's drinken in firenze...
Hier wat meer uitleg. De bron is niet wetenschappelijk..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cappuccino (kopier link)
x
G

willem zei

Guillermo. Wij zijn wel suuuuuuuuuperwetenschappelijk want we gebruiken cijfertjes!

En nog iets: ik wou dat ik politieke gedaan had, DAN HAD IK UW PLAATS IN FIRENZE INGENOMEN!

Gelieve wat meer aan je eigen blog te werken in plaats van de boel hier te komen verzieken met je muskusgeur!!!!!!!!!!

Guillaume in Firenze! zei

Na het finetunen van mijn blog wacht ik al lang op jullie volgende heldendaden!